П`ятниця, 19.04.2024, 16:24

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 14 » Легкові автомобілі
20:23
Легкові автомобілі

Легкові автомобілі. За призначенням їх поділяють на 4 гру-пи: особистого користування, службові, автомобілі-таксі та прокат ¬ ні.
По робочому обсягу циліндрів двигуна легкові автомобілі діляться на 5 класів: особливо малий (до 1,2 л); малий (від 1,2 до 1,8 л); середній (від 1,8 до 3,5 л); великий (більше 3,5 л); вищий (НЕ регламентуються), а за типом кузова - на автомобілі з закритими, від-відчиняються і відкритими кузовами.
Закриті кузови для автомобілів другого і третього класів роблять з двома рядами сидінь (седан), для автомобілів четвер ¬ того класу - з трьома рядами, а іноді з внутрішньою перегородкою (лімузини). За останні роки отримали велике поширення закриті кузова збільшеною місткості типу «універсал», кото ¬ риє іноді вважають напіввантажні при прибраному задньому сидінні.
Майбутні кузова (кабріолети) мають знімається матерчатий або жорсткий верх. Відкриті кузова (фаетони) найбільш хо ¬ леї поширені і застосовуються головним чином для легко ¬ вих автомобілів високої прохідності.
Складовою частина автомобільного транспорту є - автомобільні дороги. Автомобільні дороги - комплекс інженерних споруд, що забезпечує можливість безперервного руху автомобілів з розрахунковими швидкостями, а також обслуговування водіїв, пасажирів і рухомого складу.
Автомобільні дороги поділяються на дороги загального користування та відомчого призначення. Дороги загального користування класифікуються на три типи: магістральні, розраховані на рух без обмеження швидкості і призначені для вантажного та пасажирського транспорту; магістралі, на яких рух має швидкісні обмеження; місцеві, розраховані на уповільнене, що не ізольоване від пішоходів рух автомобілів. Дороги бувають федеральні, що з'єднують столиці республік і найважливіші адміністративно - промислові центри Росії; республіканські, пов'язують столиці республік з підвідомчими областями та великими районними містами; місцеві; включаючи сільські та відомчі, використовувані переважно для транспортних зв'язків окремих населених пунктів між собою і для господарських потреб підприємств; обласні, забезпечують транспортні зв'язки обласних центрів з відповідними районними пунктами області; автономних утворень і крайового значення.
Залежно від якості, технічної оснащеності доріг визначається їх пропускна здатність. За пропускної спроможності автомобільні дороги діляться на п'ять категорій:
1 категорія: більше 7000 автомобілів на добу;
2 категорія: від 3000 до 3000 автомобілів на добу;
3 категорія: від 1000 до 3000 автомобілів на добу;
4 категорія: від 200 до тисячі автомобілів на добу;
5 категорія: до 200 автомобілів на добу.
Чим вище категорія дороги, тим більший потік автомобілів вона пропускає і тим більше досконалою є в технічному відношенні. Залежно від інтенсивності руху, дозволеної швидкості руху та роду технічних характеристик автомобільні дороги відносять до однієї з п'яти категорій. (Див. Табл. № 2)
Протяжність автомобільних доріг збільшується і за 1994 - 2000 протяжність автомобільних доріг з твердим покриттям (включаючи відомчі) збільшилася на 11 тис.км. для такої країни це дуже низький показник. Із загальної протяжності безрейкових доріг 44% належать різним відомствам.

У загальній протяжності автомобільних доріг дороги з твердим покриттям в 1995р. Складали 77.5%. Благоустрій доріг ведеться повільно, а це не сприяє збереженню автомобільного парку і підвищенню ефективності роботи. В даний час 40% сільських населених пунктів не мають доріг з твердим покриттям.
Забезпеченість автошляхами з твердим покриттям служить важливим показником розвитку транспорту в країні. І, як аварійність, показує його стан. У Росії 40% сільських населених пунктів не мають зв'язку з мережею шляхів загального користування. На сьогоднішній день якість автодорожньої мережі невисока: 11% автодоріг - грунтові, 1/3 доріг має тверде покриття-гравійні, щебеневі, шлакові і булижніковие, вони не відповідають технічним нормам. Такі дороги швидко зношуються і вимагають ремонту, а в умовах економічної кризи ремонтні роботи мають тенденцію до скорочення. Також необхідно враховувати, що в Росії роблять лише 10-12% вантажних автомобілів і автобусів від рівня виробництва в колишньому СРСР. Це в найближчому майбутньому ускладнить розвиток автомобільного транспорту.
Сьогодні автомобільний транспорт - наймасовіша галузь, яка давно посіла і міцно утримує провідні позиції в транспортному комплексі країни. На долю автомобільного транспорту припадають все обсяги перевезень корисних копалин від місць їх видобутку до пунктів їх переробки або перевалки для подальшого транспортування іншими видами транспорту. Масштаби вантажоперевезень автомобільним транспортом величезні і пов'язані з усіма без винятку галузями економіки країни, а обсяги автомобільних вантажоперевезень становлять понад 70% від загальних обсягів вантажоперевезень всіх видів транспорту. Зростає частка російських автоперевізників і в експортно-імпортному вантажообігу країни.
Важко переоцінити значення автомобільного транспорту в забезпеченні обороноздатності та безпеки країни, його вплив на всі сфери економічного і соціального життя Росії. Чітка безперебійна робота автотранспорту багато в чому визначає стійке функціонування підприємств більшості галузей народного господарства і видів магістрального транспорту, життєдіяльність міст та інших населених пунктів, забезпечує ділові і культурні потреби всіх громадян Росії.
Найважливішу роль відіграє автомобільний пасажирський транспорт і в задоволенні повсякденної потреби російського населення в транспортних послугах, забезпечуючи понад 50% від загального обсягу перевезень пасажирів усіх видів пасажирського транспорту.
Взаємодіючи між собою, вони утворюють транспортну систему Росії. Тепер підіб'ємо підсумки вище сказаного. Більшість грузо - і пасажирообороту припадає на залізничний транспорт, а в пасажирообігу - автомобільний і авіаційний. Така структура вантажо - і пасажирообороту пов'язана з техніко-економічними особливостями кожного виду транспорту, великою територією, природно-кліматичними умовами Росії. Важливе значення має і собівартість перевезень різними видами транспорту. У перевезенні вантажів найдешевшим є трубопровідний, морський, залізничний і внутрішній водний, а перевезенні пасажирів - залізничний і автомобільний.




[Mitsubishi]
2012’ MITSUBISHI PAJERO Sport Intense АТ 297 739 грн. (0)
[Opel]
2008’ OPEL ASTRA Classik 87 923 грн. (0)
[Ford]
2007’ FORD Connect 73 927 грн. (0)



Категорія: Автомобіль | Переглядів: 671 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz