Характерною ознакою несправності сцепле ¬ ня є також неплавное його включення. Про це свідчать ривки і удари в трансмісії при рушанні автомобіля з місця, незважаючи на плав ¬ ве відпускання педалі зчеплення.
Для виявлення та усунення причин різкого включення зчеплення необхідно зняти зчеплення з автомобіля. При цьому перевіряють стан ведо ¬ мого диска з фрикційними накладками і натискних пружин і усувають способами, розглянутими ра ¬ неї. Стан бу ¬ яніе вікон під пружинами гасителя крутильних коле баний, робочих поверхонь маховика і натискного диска, стан і взаємне розташування важелів виключення зчеплення і кожуха рекомендується про ¬ верять і усувати регулюванням чи ремонтом з за ¬ міною зношених або поламаних деталей на стан ¬ ції технічного обслуговування .
Іноді при включенні або виключенні зчеплення чути шум у зчепленні. Для усунення шуму на ¬ дме перевірити і при необхідності відновити надійність кріплення двигуна з коробкою передач. При цьому болти кріплення коробки передач до двига ¬ телю повинні бути затягнуті до відмови. Шум у сцеп ¬ ванні може бути також наслідком заїдання або збільшеного зносу підшипника 9 вимикання зчеплення. Виявлений несправний підшипник слід замінити новим. Шум у сцепле ¬ нії через підвищений биття п'яти віджимних риком ¬ гов, зносу деталей гасителя крутильних коливань та інших причин рекомендується перевіряти і устра ¬ няти на СТО.
Порівняно рідко в зчепленні можуть виник ¬ нути і такі несправності, як неповернення педа ¬ ли зчеплення у вихідне положення після зняття з неї ноги; збільшення зусилля, необхідного для вимкнення-чення зчеплення, тремтіння педалі в початковий мо ¬ мент виключення зчеплення та ін
Ці несправності виникають через поломки або ослаблення оттяжной пружини педалі зчеплення, заїдання в шарнірних зчленуваннях зчеплення або його приводу, підвищеного биття п'яти віджимних важелів.
Усуваються ці несправності заміною поламаний ¬ ної оттяжной пружини і інших зношених деталей приводу зчеплення або регулюванням положення пя ¬ ти віджимних важелів.