Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2013 » Квітень » 14 » ПОБУДОВА РОЗГОРНУТОЮ Индикаторная ДІАГРАМИ.
20:06 ПОБУДОВА РОЗГОРНУТОЮ Индикаторная ДІАГРАМИ. |
ПОБУДОВА РОЗГОРНУТОЮ Индикаторная ДІАГРАМИ.
Відрізок ОО1 складе: ОО1 = R / 2 = 0,25 * 3,75 / 2 = 0,47 (см). Відрізок АС: АС = mj 2 R (1 + ) = 0,5 Р z = 0,5 * 6,524 = 3,262 (МПа); Рх = 3,262 / 0,05 = 65,24 мм. Звідси можна висловити масу рухомих частин: Розрахуємо відрізки BD і EF: BD = - mj 2 R (1 - ) = - 0,000218 * 319451 * 0,0375 * (1-0,25) = -1,959 (МПа). EF = -3 mj 2 R = -3 * 0,000218 * 319451 * 0,0375 * 0,25 = -1,959 (МПа). BD = EF
Рис.4 Розгорнута індикаторна діаграма карбюраторного двигуна.
Сили інерції розрахуємо за формулою: Рj = - mj 2 R (cos + cos2 )
ТАБЛИЦЯ 7. Сили інерції. 0 30 60 90 120 150 180 210 240 270 300 330 Рj -3,25 -2.58 -0,98 0,65 1,625 1,927 1,95 1,927 1,625 0,65 -0,98 -2,58 360 390 420 450 480 510 540 570 600 630 660 690 Pj -3,25 -2,58 -0,98 0,65 1,625 1,927 1,95 1,927 1,625 0,65 -0,98 -2,58 Розрахунок радіальної, нормальної та тангенціальної сил для одного циліндра: Визначення рушійної сили, де Р0 = 0,1 МПа, Рдв = Рr + Pj - P0, де Рr - сила тиску газів на поршень, визначається за індикаторної діаграмі теплового розрахунку. Всі значення рушійної сили в залежності від кута повороту наведені в таблиці 8. Знаючи рушійну силу визначимо радіальну, нормальну і тангенціальну сили: N = Рдв * tg ; Z = Рдв * cos ( + ) / cos ; T = Рдв * sin ( + ) / cos
ТАБЛИЦЯ 8. Складові сили.
За результатами розрахунків побудуємо графіки радіальної N (мал. 5), нормальної (рис.6), і тангенціальною (рис.7) сил залежно від кута повороту кривошипа.
Рис.5 Графік радіальної сили N в залежності від кута повороту кривошипа.
Рис 6. Графік залежності нормальної сили від кута повороту кривошипа.
Рис.7. Графік тангенціальною сили залежно від кута повороту кривошипа
4.4 ВИЗНАЧЕННЯ СУМАРНИХ набігався Тангенціальні СИЛ І СУМАРНОГО набігався крутного моменту.
Алгебраїчна сума дотичних сил, переданих від усіх попередніх по розташуванню циліндрів, починаючи з боку, протилежного фланця відбору потужності, називається набігає дотичній силою на цій шийці. У таблиці 10 зібрані тангенціальні сили для кожного циліндра відповідно з роботою двигуна і визначена сумарна набігаюча тангенціальна сила на кожному наступному циліндрі. Сумарний набігаючий крутний момент буде: Мкр = ( Тi) Fп R, де Fп - площа поршня: Fп = 0,005 м2,; R = 0,0375 м. - Радіус кривошипа. Порядок роботи поршнів в шести циліндровому рядном двигуні: 1-4-2-6-3-5. Формула перекладу крутного моменту: Мкр = 98100 * Fп R
Рис. 8. Графік середнього крутного моменту в залежності від кута повороту кривошипа.
Визначимо середній крутний момент: Мкр.ср = (Мmax + Mmin) / 2 Мкр.ср = (609,94 +162,2) / 2 = 386 н м.
5. ВИСНОВКИ. В результаті виконаної роботи були розраховані індикаторні параметри робочого циклу двигуна, за результатами розрахунків була побудована індикаторна діаграма теплових характеристик. Розрахунки динамічних показників дали розміри поршня, зокрема його діаметр і хід, радіус кривошипа, були побудовані графіки складових сил, а також графік сумарних набігаючих тангенціальних сил і сумарних набігаючих крутять моментів. Шестициліндрові рядні двигуни повністю збалансовані і не вимагають додаткових заходів балансування.
|
Категорія: Автомобіль |
Переглядів: 682 |
Додав: FreeDOM
| Рейтинг: 0.0/0 |
|