П`ятниця, 19.04.2024, 18:44

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 19 » поштовх розвитку
22:32
поштовх розвитку

Будь-яка подія, яке так чи інакше дало поштовх розвитку принципово нового виду діяльності, рано чи пізно сприймається як історичне. Щоб встановити його справжність і точний час доконаного, зазвичай спираються на документальні докази. Громадськість Росії порівняно недавно відзначила 100-річчя з дня появи першого вітчизняного автомобіля з двигунами внутрішнього згоряння. Але перш ніж відзначати круглу дату події, дав початок автомобілебудуванню в Росії, потрібно було б зібрати інформацію, яка дозволила б з упевненістю стверджувати факт, час і місце цієї події.
На жаль, довгий час дослідження розвитку автомобілебудування в нашій країні не велися. У всякому разі, публікацій на цю тему було мало, і вони носили випадковий характер. В кінці 40-х років увагу вітчизняних істориків залучили факти першості вітчизняних вчених і техніків. Тоді стало очевидним, що, стала великою світовою державою в століття науково-технічного прогресу, повинна в цій області розташовувати гідної біографією, яка б фундамент образу великої держави.
Початком роботи у цьому напрямку стала стаття А.М. Креера, опублікована в журналі "Автомобільна та тракторна промисловість" № 6 за 1950 р., в якій вперше за післяреволюційний період були названі імена 39 російських інженерів, винахідників, підприємців, які відіграли важливу роль у становленні та розвитку вітчизняних автомобільної промисловості та транспорту, а також творців першого російського автомобіля: Євгенія Олександровича Яковлєва (1857-1898 рр..) і Петра Олександровича Фрезі (1844-1918 рр..).
Надалі Н.А. Яковлєв (1955 р.), А.С. Ісаєв (1961 р.), В.І. Дубовський (1962 р.), Л.М. Шугуров (1971 р.), А.І. Оношко (1975 р.), Н.Я. Лірман (1976 р.), В.Н. Бєляєв (1981 р.) і Я.І. Пономарьов (1995 р.) проводили дослідження в цьому напрямку. Особливої ​​уваги заслуговує знахідка співробітника державного архіву області Горького А.І. Оношко. Серед скляних негативів М.П. Дмитрієва, фотолетописца Поволжя, він виявив досить чіткий негатив фотографії автомобіля Е.А. Яковлєва і П.О. Фрезі, яким згодом незалежно один від одного В. І. Дубовський, Ю.А. Долматовський, Л. Шугуров і Е.С. Бабурін графоаналітичним методом визначили розмірні співвідношення конструкції і масштаб. Це дозволило визначити розміри деталей і в 1996 р. побудувати діючу копію автомобіля. Його база -1370 мм, колія - ​​1230 мм спереду і 1290 ззаду, довжина - 2180 мм, ширина-1530 мм, висота - 1440 мм (при складеному верху). Аналіз показав, що вони помітно відрізняються від розмірів моделей "Вело" і "Вікторія" фірми "Бенц".
В даний час відомий ще один знімок першого російського автомобіля, поміщений А. Шустовим в альбомі "Ілюстрований вісник культури і торгово-промислового прогресу Росії 1900-1901 рр..". Опис гасових двигунів Е.А. Яковлєва, які випускалися з 1891 р. на його заводі в Санкт-Петербурзі (Б. Спаська вул., Д. 28), публікувалося на сторінках журналу "Вісник Імператорського технічного суспільства" (вип. XI, 1891 р.).
Докладний ж опис самого автомобіля було вміщено в "Журналі новітніх винаходів і відкриттів" (№ 24, 1896 р.), що вийшов перед відкриттям Всеросійської художньо-промислової виставки в Нижньому Новгороді, яке відбулося 27 травня (9 червня) 1896
Імператор Микола II, як випливає з його щоденника, оглядав експонати виставки дні і 2 (15) серпня оглянув екіпажний відділ, де йому демонстрували автомобіль у дії. ("Дивитися нема на що, за кордоном краще".)
    Сказане царем, помазаником Божим, сприймалося як істина в останній інстанції. Імператор не оцінив перший автомобіль Росії.
    На Нижегородської ярмарку звалилися надії творців першого російського автомобіля. Двигун системи Яковлєва приніс конструктору срібну нагороду, екіпаж фірми "Фрезі і К" був також відзначений срібною медаллю, а про головне їх експонаті - автомобілі майже ніде не згадувалося. Ніби його й не було на виставці. Можливо, роздратування і образа, відсутність підтримки підштовхнули Євгенія Яковлєва та Петра Фрезі до думки позбутися свого творіння.



[BMW]

[Daewoo]
2013’ DAEWOO MATIZ МА30 66 200 грн. (0)
[Mercedes]
2012’ MERCEDES ML 350 400 715 грн. (0)
[Mazda]
2008’ MAZDA CX-7 83 040 грн. (0)



Категорія: Автомобіль | Переглядів: 712 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz