Середа, 24.04.2024, 18:57

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 14 » при русі автомобіля
20:18
при русі автомобіля

Якщо при русі автомобіля виникає специ ¬ фіческій запах (гару) фрикційних накладок сцеп-лення, спостерігаються уповільнений розгін автомобіл ¬ ля, зниження швидкості чи уповільнене подолання підйому, то причиною цього є пробуксовка зчеплення, т. е. зчеплення в повному обсязі включається. Щоб остаточно переконатися, пробуксовує чи зчеплення, необхідно при працюючому двигуні затягти ручку гальмівної системи до відмови і включити передачу. Потім, плавно натисніть і швидко травня на педаль управління дросельної заслінки, повільно відпускати педаль зчеплення. Якщо при пів-ністю відпущеної педалі зчеплення і відкритій дросельної заслінки двигун зупиняється, то зчеплення в повному пробуксовує, якщо ж двигун продовжує працювати, зчеплення пробуксовує.
Для усунення причин пробуксовування зчеплення необхідно передусім перевірити і за необхідності відрегулювати вільний хід педалі сцеп ¬ лення. Якщо зчеплення нормального вільному ході педалі як раніше пробуксовує, то слід звернутися до фахівців на СТО. У випадку, коли немає такої можливості, можна самому усунути причини про ¬ буксовкі зчеплення. Для цього необхідно відвернути болти 7 кріплення кожуха 5 до маховику 8, попередньо знявши коробку передач. Потім зняти кожух зчеплення в збі ¬ ре з нажімним диском 6. При цьому звільняється ве ¬ домий диск 2 (з фрикційними накладками / і 3) зчеплення. У цьому випадку слід зовнішнім оглядом старанно перевірити, не замаслені Чи функціонує

 Зчеплення авто ¬ мобіля ВАЗ:

а - деталі механічної ча ¬ сти зчеплення;
б - гідравлічний привід
                                 виключення зчеплення; 1 і 3 - фрикційні накла ¬ дки; 2 - ведений диск;
4-заклепка
            5 - кожух; 6 - натискний диск; 7-болти;
 8 - маховик; 9 - підшипник;
 10 - бачок; / / - шланг; 12 - головний циліндр приводу включення
 зчеплення; 13 - підводить трубка;
 14 - робочий циліндр; 15 - тол ¬ катель; 16 - пружина


























 
 накладки / і 3 веденого диска, чи немає збільшений ¬ ного їх зносу. Для усунення замасливания фрік ¬ ційних накладок слід ретельно промити бен ¬ зіном (гасом) накладки, насухо протерти їх і зачистити дрібною шкіркою. Сильно замаслений ве ¬ домий диск замінити новим в зборі з фрикційними накладками і усунути також причини замасліва ¬ ня. При зносі фрикційних накладок веденого диска зчеплення також пробуксовує, оскільки сво ¬ Бодня хід педалі зчеплення зменшується.
При невеликому зносі накладок відомого диска (накладка повністю зношена, якщо відстань між заклепками 4 й робітниками поверхнями мен ¬ ше 0,2 мм) пробуксовку зчеплення можна усунути регулюванням вільного ходу, а при великому зносі тільки заміною відомого диска разом з зношений ¬ вими накладками . Фрикційні накладки слід також заміняти при виявленні на їх поверхнях тріщин, за її нерівномірному знос (однобічні ¬ них забіяках) і прогорании.
Перевірку стану поверхонь тертя махові ¬ ка, кожуха зчеплення, натискного диска целесооб ¬ разно виробляти на СТО, оскільки потрібні специ ¬ альні пристосування і прилади.
Пробуксовка зчеплення може виникнути через розбухання гумових ущільнювачів (манжет) кілець 5 і гумового кільцевого плаваю ¬ ного клапана 7 поршня 6 головного циліндра / і засо ¬ ренію компенсаційного отвору 2 або розбухання гумових кілець ущільнювачів 12 і 14 робочого циліндра 9 приводу вимикання сцеп ¬ лення.
Причинами розбухання гумових деталей є ¬ ється застосування гальмівної рідини поганого качест ¬ ва або невідповідного складу чи потрапляння в робочу рідину бензину, гасу, мінерального

 
Головний (а) і робочий (б) циліндри приводу вимикання зчеплення:
/ - Корпус головного циліндра приводу включення зчеплення; 2-ком ¬ пенсаційних отвір; 3 - гумовий захисний ковпачок; 4 і 17 - стопорні кільця; 5 - кільце ущільнювача; 6 - поршень; 7-коли ¬ цевой плаваючий клапан поршня; 8 та / 5 - пружини; 9 - корпус робо ¬ чого циліндра приводу включення зчеплення; 10 - захисний ковпачок; І-штовхач; 12 і 14 - гумові ущільнювальні кільця; / 3-пір ¬ шень; 16 - шайба

масла. Для усунення цієї несправності необ ¬ хідно зняти головний і робочий циліндри приво ¬ да зчеплення, розібрати їх (див. розд. «Зчеплення веде»), промити всю систему гідроприводу спиртом або свіжої гальмівний рідиною, замінити повреж ¬ денние гумові деталі, очистити компенсаційне отвір м'яким дротом і заповнити її гальмо ¬ ної рідиною відповідного складу і якості.

 


Зчеплення «веде»
При неповному включенні зчеплення автомобіль-рухається ривками, утруднено перемикання пере-дач, так як при натисканні на педаль вимикання зчеплення його диски не повністю розходяться, а веду ¬ щий вал коробки передач продовжує обертатися. Поширеним ознакою несправності сцеп ¬ лення є також неповне його вимикання, т. е. зчеплення «веде».
Повноту вимикання зчеплення можна перевірити таким чином. При малій частоті обертання колінчастого вала двигуна вичавити педаль зчеплення ¬ ня до відмови, і якщо перша передача включається безшумно, то зчеплення включається повністю. Якщо ж при включенні першої передачі чути сильний шум шестерні і передачі не включається або включа ¬ ється насилу, то зчеплення «веде». При цьому сліду ¬ ет відрегулювати вільний хід педалі зчеплення (див. рекомендації в розд. «Регулювання сцепле ¬ ня»). Якщо вільний хід педалі зчеплення в пре ¬ справах норми, то можливо в систему гід-ропрівода потрапило повітря або з'явився витік робо ¬ чий рідини. У цьому випадку необхідно видалити повітря з гідроприводу системи в последовательнос ¬ ти, зазначеної нижче.
Потім, утримуючи до упору педалі зчеплення перевірити герметичність трубопроводу, його сполук і робочого циліндра.
При виявленні підтікання робочої рідини підтягти з'єднання до усунення витоку, а обготівковув-Ружені пошкоджені деталі гідроприводу вик ¬ чення зчеплення замінити. Якщо при перевірці виявлено витоку рідини з робочого циліндра, його необхідно зняти з автомобіля, попередньо відвернувши два гвинти кріплення його корпусу 14, трубку, що підводить 13, штовхач 15 і пру ¬ жину 16 і розібрати. Для розбирання робочого ци ¬ дра з його корпусу 9 слід зняти захисний ковпачок 10, штовхач / / і поршень 13. Щоб замінити пошкоджені гумові деталі (ущільнювальні кільця 12 і 14), необхідно також розібрати і поршень 13, знявши стопорне кільце 17, шайбу 16 і пружину 15. Деталі слід ретельно промити свіжою гальмівною рідиною або спиртом.
При відсутності ушкоджень дзеркала циліндра і гумових деталей знову зібрати робочий циліндр і перевірити, чи немає течі. Якщо виявлені повреж ¬ дення гумових деталей або є мушлі та ризики на дзеркалі робочого циліндра, слід заме ¬ нитка ці деталі і встановити робочий циліндр на місце.
Витік робочої рідини із системи гідропріво ¬ да зчеплення може відбуватися в результаті нару-ня герметичності головного циліндра зчеплення, через пошкодження внутрішніх ущільнювальних кілець (манжет), дзеркала циліндрів або забруднення робо ¬ чих деталей вузла. У цьому випадку необхідно зняти головний циліндр 12 приводу виклю ¬ чення зчеплення, відвернувши дві гайки, що кріплять його до кронштейну педалей, і знявши шланг / /, з'єдную ¬ щий циліндр з бачком 10. Щоб виявити причину порушення герметичності головного циліндра приводу вимикання зчеплення, слід його розібрати в такій послідовності: зняти гумовий захисний ковпачок 3 (див. рис. 36, а), стопорне кільце 4, поршень 6, кільце ущільнювача 5, кільцевої плаваючий клапан поршня 7 і пружину 8. Ретельно промити всі деталі тор ¬ мозной рідиною і уважно оглянути їх со ¬ стояння. За відсутності рисок, задирів і раковин на дзеркалі головного циліндра, а також при виправ ¬ них внутрішніх гумових кільцях встановити ци ¬ Ліндрен на місце. При необхідності замінити неис ¬ ваннями деталі або головний циліндр в зборі.
Якщо після проведення описаних робіт сцепле ¬ ня і раніше «веде», то ймовірними причинами можуть бути: неодночасне натискання підшипника вимикання зчеплення на важелі, жолоблення (пере-кіс) веденого диска зчеплення або заїдання маточини відомого диска на шліцах провідного вала коробки передач. Усувати ці несправності необхідно на СТО.



[KIA]

[Audi]
2008’ AUDI Q5 259 677 грн. (0)
[Audi]
2001’ AUDI A6 QUATTRO 29 965 грн. (0)
[Автомобіль]
Технічне обслуговування системи охолодження двигуна (0)

[KIA]
[BMW]


Категорія: Автомобіль | Переглядів: 671 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz