П`ятниця, 29.03.2024, 18:09

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 14 » Температура підігріву свіжого заряду
20:05
Температура підігріву свіжого заряду

Температура підігріву свіжого заряду  Т з метою отримання хорошого наповнення двигуна на номінальному швидкісному режимі приймається  ТN = 10о С.
Тоді:
 
 Т = Ат  (110-0,0125  n) = 0,23533  (110-0,0125  5400) = 10о С.
Щільність заряду на впуску буде:,
де Р0 = 0,1 (МПа); Т0 = 293 (К); В - питома газова постійна рівна 287 (Дж. / кг * град.)   0 = (0,1 * 106) / (287 * 293) = 1,189 (кг/м3).
Втрати тиску на впуску  Ра, у відповідності зі швидкісним режимом двигуна
(Приймемо ( 2 +  вп) = 3,5, де  - коефіцієнт загасання швидкості руху заряду в перерізі циліндра,  вп - коефіцієнт впускної системи),
 Ра = ( 2 +  вп) * Аn2 * n2 * ( k / 2 * 10-6), де Аn =  вп / nN, де  вп - середня швидкість руху заряду в найменшому перетині впускної системи ( вп = 95 м / с), звідси Аn = 95/5400 = 0,0176. :  k =  0 = 1,189 (кг/м3).   Ра = (3,5  0,1762  54002  1,189  10-6) / 2 = (3,5  0,0003094  29160000  1,189  10-6) = 0,0107 (МПа).
Тоді тиск у кінці впуску складе: Ра = Р0 -  Ра = 0,1 - 0,0107 = 0,0893 (МПа).
Коефіцієнт залишкових газів:
  , При Тк = 293 К;  Т = 10 С; Рr = 0,116 (МПа); Тr = 1000 K;
 Pa = 0.0893 (МПа);  = 8,2, отримаємо:  r = (293 +10) / 1000 * 0,116 / (8,2 * 0,0893-0,116) = 0,057.

Коефіцієнт наповнення: (К).

3.2 ПРОЦЕС СТИСКУ.

Враховуючи характерні значення політропи стиснення для заданих параметрів двигуна приймемо середній показник політропи n = 1,37. Тиск в кінці стиснення:
Рс = Ра   n = 0.0893  8.21.37 = 1,595 (МПа). Температура в кінці стиснення: Тс = Та   (n-1) = 340,6  8,20,37 = 741,918  742 (К).
Середня молярна теплоємність в кінці стиснення (без урахування впливу залишкових газів): mcv '= 20,16 +1,74  10-3  Тс = 20,16 +1,74  10-3  742 = 21,45 (Кдж / кмоль  град.)
Число молей залишкових газів: Мr =    r  L0 = 0,95  0,057  0,516 = 0,0279 (кмоль).
Число молей газів в кінці стиснення до згоряння: Мс = М1 + Мr = 0,473 +0,0279 = 0,5 (кмоль)
3.3 ПРОЦЕС ЗГОРЯННЯ.

Середня молярна теплоємність при постійному обсязі для продуктів згоряння рідкого палива в карбюраторному двигуні при (  1): mcв'' = (18,4 +2,6  ) + (15,5 +13,8  )  10 -4  Тz = 20,87 +28,61  10-4  Тz = 20,87 +0,00286  Тz (Кдж / кмоль  К).
Визначимо кількість молей газів після згорання: Мz = M2 + Mr = 0,5117 +0,0279 = 0,5396 (кмоля). Розрахунковий коефіцієнт молекулярного зміни робочої суміші знаходиться за формулою:  = Мz / Mc = 0,5397 / 0,5 = 1,08.
Приймемо коефіцієнт використання теплоти  z = 0,8, тоді кількість теплоти, переданої на ділянці lz при згорянні палива в 1 кг. : Q =  z  (Hu- QH), де Hu - нижча теплотворна здатність палива рівна 42700 (Кдж / кг).,  QH = 119950  (1 - )  L0 - кількість теплоти, втрачене в слідстві хімічної неповноти згоряння:
 QH = 119950  (1-0,95)  0,516 = 3095 (Кдж / кг), звідси Q = 0,8  (42700-3095) = 31684 (Кдж / кг). Визначимо температуру в кінці згоряння з рівняння згоряння для карбюраторного двигуна (  1):
                                , Тоді отримаємо:
                  1,08 (20,87 +0,00286 * Тz) * Tz = 36636 / (0,95 * 0,516 * (1 +0,057)) +21,45 * 742
                  22,4 Тz +0,003 Тz2 = 86622  22,4 Тz +0,003 Тz2 - 86622 = 0
 
Максимальний тиск в кінці процесу згоряння теоретичне: Р z = Pc *  * Tz / Tc = 1,595 * 1,08 * 2810/742 = 6,524 (МПа). Дійсне максимальний тиск в кінці процесу згоряння: Рzд = 0,85 * Р z = 0,85 * 6,524 = 5,545 (МПа). Ступінь підвищення тиску:  = Р z / Рс = 6,524 / 1,595 = 4,09

3.4 ПРОЦЕС РОЗШИРЕННЯ.

З урахуванням характерних значень показника політропи розширення для заданих параметрів двигуна приймемо середній показник політропи розширення n2 = 1,25
Тиск і температура в кінці процесу розширення:
 6,524 / 13,876 = 0,4701 (МПа). 2810/1, 7 = 1653 До
Перевірка раніше прийнятої температури залишкових газів:
 1653 / 1,6 = 1037 К. Похибка становитиме:
 = 100 * (1037-1030) / 1030 = 0,68%, ця температура задовольняє умови   1,7.

3.5 ІНДИКАТОРНІ ПАРАМЕТРИ РОБОЧОГО ЦИКЛУ.

Теоретичне середнє індикаторне тиск визначене за формулою:
 = 1,163 (МПа). Для визначення середнього індикаторного тиску приймемо коефіцієнт повноти індикаторної діаграми рівним  і = 0,96, тоді середній індикаторний тиск отримаємо: рi = 0,96 * рi '= 0,96 * 1,163 = 1,116 (МПа).
Індикаторний К.П.Д. :  i = pi l0  / (QH  0  v) = (1,116 * 14,957 * 0,9) / (42,7 * 1,189 * 0,763) = 0,388, Qн = 42,7 МДж / кг.
Індикаторний питома витрата палива: gi = 3600 / (QH  i) = 3600 / (42,7 * 0,388) = 217 г / КВт ч.




[Mercedes]
2000’ MERCEDES E 220 W210 103 892 грн. (0)
[Nissan]
2013’ NISSAN JUKE XE 97 460 грн. (0)
[Suzuki]
2007’ SUZUKI SX4 98 314 грн. (0)



Категорія: Автомобіль | Переглядів: 664 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz