Вівторок, 19.03.2024, 07:27

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 19 » Винахід першого автомобіля
22:33
Винахід першого автомобіля

Винахід першого автомобіля

 Історія першого російського автомобіля почалася в 1893 році в Чикаго, на всесвітній виставці, де демонструвався автомобіль "Бенц" моделі "Вело". Він і привернув увагу двох петербуржців, що представляють тут свою продукцію. Що цікаво: вперше зустрілися вони тільки на виставці. Це були власник заводу гасових і газових двигунів Євген Олександрович Яковлєв і керуючий фабрики кінних екіпажів Петро Олександрович Фрезі. Рішення виготовляти спільними зусиллями аналогічний "самобегательний екіпаж" напрошувалося само собою. І через три роки, в 1896 році, перший російський серійний автомобіль був представлений широкій публіці.
Неважко здогадатися, що двигун і трансмісія були виготовлені заводом Яковлєва, а корпус, ходова частина і колеса - фабрикою Фрезі. Природно, ця машина була дуже схожа на конструкцію Бенца і за зовнішнім виглядом, і за конструктивними рішеннями. Однак вона була не повторенням німецької конструкції, а своєю оригінальною розробкою. Креслень не збереглося, і параметри автомобіля історики відновлювали за наявними фотографій і описів.

Що ж являла собою ця конструкція?
Як за зовнішнім виглядом, так і по конструкції перший російський автомобіль сильно нагадував "Бенц-Вело", а також вироблений у Франції за ліцензією фірми "Бенц" автомобіль "Рішар-Дюк".
В устаткування машини входили складаний шкіряний верх, гудок з гумовою грушею, ліхтарі зі свічками. Для повороту служив встановлений вертикально перед сидінням рульової важіль на колонці.

Компонування - задньомоторна. Двигун - потужністю 2 л. с., чотиритактний, з одним горизонтально розташованим циліндром. (У "Бенца" потужність була 1,5 л. С.) Для охолодження циліндра служила вода, а теплообмінниками були дві латунні ємності, розміщені вздовж бортів в задній частині машини. Запалювання суміші було електричним (батарея сухих елементів і патентована свічка), у той час як на багатьох двигунах тих років застосовувалася гартівне трубка. Карбюратор був найпростішим, так званого випарного типу (на відміну від сучасних карбюраторів розпилового типу). Його корпус у вигляді високого циліндра знаходився в задньому лівому кутку кузова. Як і на всіх інших двигунах Яковлєва, випускний клапан мав механічний привід, а впускний клапан діяв, як тоді говорили, "автоматично" тобто від розрядження. Перед двигуном (він розташовувався біля задніх коліс) під сидінням водія і пасажира проходив поперечний ведучий вал з диференціалом. Насаджені на його кінці зірочки через ланцюга передавали обертання веденим зірочкам, сполученим зі спицями задніх ведучих коліс шістьма драбинами кожна. Судячи по відношенню діаметрів ланцюгових зірочок, видимих ​​на збережених знімках російського автомобіля, передавальне число головної передачі становило близько 5,45. Машина мала два гальма. Ручне гальмо (від важеля, розташованого біля лівого борту кузова) діяв на шини задніх коліс, притискаючи до них крихітні гальмівні колодки. Саме це гальмо по сучасній термінології був робочим, а інший - ножний - виконував допоміжну роль і діяв на провідний вал трансмісії.

 Коробка передач - аналог бенцовской, однак шкіряні ремені замінені на більш надійні, виконані з багатошарової прогумованої тканини. Малося дві передачі вперед і режим холостого ходу. Задня передача була відсутня. Особливості пасової передачі дозволяли обійтися без зчеплення. Трансмісія представляла собою дуже незвичайну з сучасної точки зору конструкцію. Від коробки зусилля передавалося на диференціал з поперечними приводними валами, від яких за допомогою двох ланцюгових (велосипедних) передач і оберталися провідні колеса. Тобто міжколісний диференціал знаходився не між коліс, а кілька перед ними. Гальма було два. Основний (ножний) діяв на провідний вал коробки передач. Інший (ручний) притискав гумові бруски до шин задніх коліс. Передачі включалися важелями, поміщеними на стійках ліворуч і праворуч від рульової колонки, передача заднього ходу була відсутня. Машина Яковлєва і Фрезі не була простою копією німецької моделі, незважаючи на те, що до 1896 року по Петербургу вже їздили чотири "Бенц": дві - моделі "Вело" і дві - "Вікторія". Справедливості заради слід зазначити різницю між російською і німецькою машинами в двигуні рульовому управлінні, в конструкції коліс і інших деталей. Крім того, перший "Бенц-Вело" надійшов до Петербурга в травні 1895 року, коли навіть докладне знайомство з його пристроєм не могло вплинути на конструктивні основні рішення Яковлєва і Фрезі.



Ходова частина автомобіля, виконана фабрикою Фрезі, мала дуже багато спільного з кінними екіпажами. Кузов був двомісний, відкритий, з відкидним матер'яним верхом. Взагалі, вся конструкція дуже нагадувала прольотку без передка (місця, де сидів ямщик) і за зовнішнім виглядом, і по пристрою. У підвісці використовувалися повні еліптичні ресори (їх ще називають "каретний"). Колеса - дерев'яні, задні - більше передніх, з цільними гумовими шинами. Маточини коліс кріпилися на підшипниках ковзання - класичне тележное рішення! Передню і задню вісь пов'язував підрамник, утворюючи своєрідне шасі, до якого за допомогою ресор і кріпився кузов. Дуже оригінально було виконано рульове керування. Передні колеса поверталися на шкворнях разом з ресорами.
Машина важила близько 300 кг і могла розвивати швидкість до 21 км / ч. Запас бензину дозволяв рухатися 10 годин. Довжина становила 2,2 метра, ширина - 1,5 метра.
Перший російський автомобіль демонструвався на Нижегородської виставці в 1896 році, де здійснював демонстраційні поїздки. На жаль, він не викликав інтересу у офіційних осіб Російської імперії, і творці конструкції могли розраховувати тільки на самих себе. Але і Яковлєв, і Фрезі були фанатиками-винахідниками, а промисловцями. І вже в 1897 році в газеті "Новий час" з'явилося рекламне оголошення наступного змісту: "Завод Є. А. Яковлєва пропонує саморушні екіпажі з швидким виконанням замовлень і за помірними цінами". Зараз вже неможливо встановити, скільки автомобілів було виготовлено. Одне можна сказати точно: конструкція Яковлева - Фрезі була створена саме як серійний, комерційний автомобіль.



[KIA]

[BMW]
2007’ BMW X5 195 741 грн. (0)
[Toyota]
2012’ TOYOTA RAV 4 271 762 грн. (0)
[Toyota]
2012’ TOYOTA RAV 4 270 963 грн. (0)



Категорія: Автомобіль | Переглядів: 671 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz