Субота, 20.04.2024, 08:16

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 19 » ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ паливно-мастильні матеріали І МЕТОДИ ЇХ ЕКОНОМІЇ
22:52
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ паливно-мастильні матеріали І МЕТОДИ ЇХ ЕКОНОМІЇ

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ паливно-мастильні матеріали І МЕТОДИ ЇХ ЕКОНОМІЇ
Автомобільні бензини
Матеріали, що забезпечують роботу автомобіля, називаються експлуатаційними. До них відносяться паливо, мастильні матеріа ¬ ли і технічні рідини.
Бензин - основний вид палива для карбюраторних двигунів. Сировиною для одержання бензину служить нафту, нафтові гази, буре та кам'яне вугілля, горючі сланці.
Бензин як пальне повинен мати гарну випаровуваністю, стійкістю проти детонації, високої стабільністю, (тобто спосіб ¬ ністю зберігати первинні свій-ства при тривалому зберіганні), не містити смолисті відкладення, а також води і ме-хани ¬ ческие домішки.
Під випаровуваністю розуміють здатність бензину переходити з рідкого со-стояння в пароподібний. Хороша випаровуваність бен ¬ зинов забезпечує приготування горючої суміші необхідної якості, полегшує пуск двигуна, зменшує конденсатор-цію парів бензину в циліндрах двигуна і розрідження масла в його картері.
Стійкість бензину проти детонації оцінюється октановим числом, яке присутнє в кожній марці бензину. Так, напри ¬ заходів, в марці бензину АІ-93 буква А означає, що бензин предназна ¬ чен для автомобілів, літера І - що октанове число даного бензину визначають по дослідницьким методу, а цифра 93 - октанове число. У марці А-76. де немає літери І - октанове число 76 визначено по моторному методу.
Бензин, в який додана етилова рідина, називають етілірованниє. Етилова рідина отруйна, тому етилованої ¬ ні бензини теж отруйні і застосування їх вимагає суворого соблю ¬ дення правил техніки безпеки. Щоб відрізнити етилованої ¬ ні бензини від неетилованих, їх фарбують у відповідні кольори: А-72 - в рожевий, А-76 - в жовтий, АІ-93 - в оранжево-червоний і АІ-98 - в синій колір.
Стабільність бензинів характеризується збереженням їх фізико-хімічних властивостей в допустимих межах під час перевезення, зберігання і використання в конкретних умовах експлуатації.
Відповідно до рекомендацій заводів - виробників авто ¬ мобілів застосовують-ють марки бензинів:
А-72 - для автомобілів ГАЗ-51, УАЗ-69, ЗІЛ-164А, ЗІЛ-157, і
ін;
А-76 - для автомобілів ЗІЛ-130, ЗІЛ-131, ГАЗ-53А, ГАЗ-66, і
ін;
АІ-93 - для автомобілів ГАЗ-24 "Волга", автомобілів семейст ¬ ва ВАЗ, АЗЛК та ін;
АІ-95 "Екстра"-для автомобілів ГАЗ-14 "Чайка", ЗІЛ-4104, ЗІЛ-117 та ін
АІ-98 - для легкових автомобілів зі ступенем стиснення вище 9,5 (в основному для іномарок).

Дизельне паливо
Основними властивостями дизельного палива є температу ¬ ра самовоспламе-нання, температура застигання і в'язкість.
Температурою самозаймання називається температура, до якої необ-хідно нагріти суміш дизельного палива з повітрям, щоб почався процес її горіння. Ця температура дорівнює приблизно 300-350 ° С. Про саме займистості дизельного топ-лива СУДЯТЬ по метанових числу. Щоб визначити метанове число, дизельне паливо порівнюють із еталонними паливом, метанове число яких заздалегідь відомо.
Метанове число знаходиться в межах 40-45 одиниць. З підвищенням метанового числа процес згоряння протікає більш плавно, двигун працює більш економічно і не так жорстко.
Для підвищення метанових чисел дизельних палив до них додають спеціальну присадку - ізопропілнітратом. |
Температура застигання дизельного палива впливає на роботу дизеля: чим вона нижча, тим надійніше працює дизель, так як при застиганні паливо превраща-ється в желеподібну масу Я подача його з паливних баків в циліндри двигуна становится неможливою. Температура застигання дизельного палива повинна бути на 10-15 ° С нижче температури навколишнього повітря в районі його експлуатації.
Під в'язкістю розуміється внутрішнє тертя рідини, метушні ¬ Розкаюваний між його частинками при взаємному переміщенні.
Певна в'язкість дизельного палива необхідна для нормального розпорошити-ня палива. Недостатня в'язкість може при ¬ вести до збіднення горючої суміші, а ви-сокая - до утрудненою подачі і упорскуванню палива в циліндри двигуна. В'язкість визна-чають на капілярному віскозиметрі при температурі повітря 20 ° С і вимірюють у санті-Стокс (сСт). Нормальна в'язкість дизельного палива знаходиться в межах 1,5-8,0 сСт.
Щоб забезпечити хороше сумішоутворення дизельного палива з повітрям, воно повинно мати певний фракційний склад.
Зміст кислот і сірки в дизельному паливі суворо огранивать ГОСТами.
Випускають наступні марки дизельного палива: Л-річне, 3-зимовий, А-арктичне.
Мастильні матеріали
Головне призначення мастильних матеріалів - зменшувати знос тертьових деталей і скорочувати витрати енергії на тертя. Крім того, мастильні матеріали відводять тепло, що виділяється при тре ¬ нії, ущільнюють зазори в змащуваних вузлах, видаляють з поверхонь, що труться продукти зносу і оберігають ці поверхні від корозії.
До мастильним матеріалам ставляться олії і пластичні мастила.
Мастило повинно володіти певними властивостями в залежності від умов, в яких воно буде працювати в тому чи іншому вузлі тертя.
Найбільш важкі ці умови в двигунах, де масло подверга ¬ ється впливу високої температури, розріджується паливом, частково обводняется, а також забруднює-ся пилом, частинками ме ¬ талу, що утворюються при знос деталей, і продуктами розпаду олії.
Масла для двигунів. Ці масла повинні мати певну в'язкість, темпі-ратуру застигання і температуру спалаху, обла ¬ дати хорошими протизносними і миючими властивостями, стабиль ¬ ністю і корозійно.
В'язкість-основна властивість масел. Зовні в'язкість масла проявляється в його під-рухливості: чим менше в'язкість, тим масло бо ¬ леї рухливо.
Від в'язкості олії залежить можливість створення хороших умо ¬ вий для змащуючи-ня, а отже, і запобігання деталей від зносу, а також гарного охолодження тертьових деталей.
В'язкість масел для двигунів вибирається з урахуванням частоти обертання ¬ ня колінчасто-го двигуна. Для двигунів з великою частотою вра ¬ щення колінчастого валу застосовують масло з невеликою в'язкістю.
В'язкість масел вимірюють у сантистоксах (Сст).



[KIA]

[Автомобіль]
Технічне обслуговування несучих систем і шин (0)
[Peugeot]
2011’ PEUGEOT PARTNER Tepee 150 880 грн. (0)
[Suzuki]
2006’ SUZUKI GRAND VITARA 131 085 грн. (0)

[KIA]
[BMW]


Категорія: Автомобіль | Переглядів: 847 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz