Блок-схема алгоритму програми була складена виходячи з функцій і принципу дії охоронної системи, викладених вище. Текст програми складено в точності, грунтуючись на алгоритмі в блок-схемі. Програма оперує з портами Р0 і Р2, регістри R0 ÷ R4 використовуються в підпрограма затримки, регістри R5 ÷ R7 є лічильниками числа спрацьовування датчиків капота, багажника і дверей, що б потім можна було їх ігнорувати. У програмі створюється байтовая константа FLAGS всередині сегмента переміщуваного всередину бітової адресується пам'яті даних. У цій константі використовуються п'ять бітів, кожен з яких є прапором, що використовується в програмі: прапори ігнорування датчиків (капота, багажника і дверей), прапор режиму 2 і прапор спроби вторгнення. Підпрограми, що починаються з мітки SIGNAL ** виробляють сигнали сиреною (число сигналів = першій зірочці) і габаритами (число сигналів = другий зірочці). Висновок
У ході виконання даної курсової роботи була розроблена автомобільна охоронна система на однокристальному мікроконтролері КР1816ВЕ51. У процесі виконання курсової роботи система була трохи вдосконалена в порівнянні з технічним завданням, був розроблений алгоритм її роботи і складена блок-схема робочої програми. Текст програми ми склали на мові assembler і провели її тестування і налагодження в інтегрованому середовищі ProView фірми Franklin Software Inc.
|