Середа, 26.06.2019, 06:46

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 14 » Фактори розміщення.
20:24
Фактори розміщення.

Фактори розміщення.
 Фактори, що визначають розвиток і розміщення транспортної системи.
1. Капітальні вкладення, що направляються на розвиток транспорту.
2. Розміщення галузей промисловості та сільського господарства.
3. Щільність розміщення окремих видів транспорту по території країни.
4. Розвиток міжгалузевих і міжтериторіальних зв'язків.
5. Базове стан галузі.
6. Розвиток зовнішньої торгівлі.
7. Забезпеченість висококваліфікованими кадрами.
8. Рухливість населення.
9. Розміщення міст, курортів і адміністративних центрів.
10. Екологічний
11. Рівень розвитку продуктивних сил і в тому числі по регіонах.
12. Природно-географічне середовище.
13. Науково-технічний прогрес.
Ось ті основні фактори, що сприяють розвитку і розміщення транспорту загалом, а так як автомобільний транспорт є невід'ємною частиною єдиної транспортної системи Росії, то ці чинники справедливі і до автотранспорту. Я вважаю за потрібне обгрунтувати їх і застосувати до них різні приклади. Почнемо з першого чинника: капітальні вкладення, спрямовані на розвиток транспорту. Безумовно, капітальні вкладення відіграють першорядну роль у розвитку транспорту, і не тільки транспорту, а й у розвитку інших галузей економіки. Адже сьогодні Російський автопарк знаходиться в такому положенні, що не може повною мірою забезпечити себе засобами виробництва, тому для нього особливо важливі капітальні вкладення.
    Розміщення галузей промисловості та сільського господарства. По карті автомобільного транспорту можна помітити, що автотранспорт розвинений в основному в європейській частині країни. Я думаю, це пов'язано з тим, що більшість промислових, переробних підприємств знаходиться саме в європейській частині країни, а східна частина це щось в роді «сировинного придатка» і тому там переважає такий транспорт, яким зручніше і дешевше перевозити сировину: залізничний та річковий. А як нам відомо, автомобільним найменше зручно і дешевше перевозити сировину, на такій величезній частині як Східна Сибір, тому там так мало автодоріг. З цього випливає висновок, що розміщення промисловості відіграє величезну роль на розташування автотранспорту і транспорту в цілому.
Розвиток міжгалузевих і міжтериторіальних відносин.
Росія це територіально велика держава з розвиненою промисловістю та сільським господарством, які розташовані в різних частинах країни. З допомогу транспорту ці галузі перетворюються в єдиний промисловий комплекс Росії. І транспорт важлива складова. При розвитку промисловості і сільського збільшуються вантажопотоки, отже розвивається транспорт: збільшується транспортний парк, так як для збільшення перевезень потрібно збільшення транспортних засобів, якщо збільшують кількість транспортних засобів, модернізують дороги, роблячи їх більш грузопроводнимі.
Забезпеченість висококваліфікованими трудовими кадрами. Цей фактор впливає і на розміщення так і на розвиток. Про нього я розповім далі.
Рухливість населення впливає на розміщення і розвиток пасажирського транспорту. З урахуванням цього чинника пасажирський транспорт розміщується близько джерел попиту (у містах, селах, районних центрах і т.д.). Чим вище рухливість населення тим швидше розвивається пасажирський транспорт.
Значне становище у розвитку автотранспорту грає науково технічний прогрес. З його допомогою створюється досконаліший рухомий склад, з його допомогою можна зменшити вплив автотранспорту на навколишнє середовище, збільшити швидкість пересування вантажів, пасажирів і взагалі все те, що ми сьогодні маємо це результат науково-технічного прогресу.
Розвиток автотранспорту визначатиме стиль і зміст життя людей, подібно до того, як побут сучасної людини немислимий, наприклад, без електронної апаратури.
Автотранспорт і автодороги мають свою нішу діяльності - місцеві перевезення. Це як би стартова позиція, але, як показує світовий досвід, автотранспорт та автодороги мають зовсім виняткові потенції для розширення цієї ніші і виходу в магістральну сферу. Для цього потрібні більш досконалі дороги і відповідний рухомий склад. При швидкості 100-120 км \ год сучасні вантажівки і магістральні автобуси здатні ефективно виконувати функції залізниці з перевезення вантажів і пасажирів на відстані, принаймні, до 2-3 тис.км (хоча зараз є прецеденти провезення товарів на автомобілях по країні на відстані до 5 тис.км). Істотна економія часу компенсує великі грошові витрати. Ясно, що належить конкурентна боротьба з залізницею за перевезення на середні та дальні відстані, в якій автотранспорт може виграти, якщо істотно не підвищиться швидкість руху поїздів.




[Chevrolet]
2007’ CHEVROLET EPICA 77 923 грн. (0)
[Mitsubishi]
2012’ MITSUBISHI PAJERO Sport Intense АТ 297 739 грн. (0)
[Opel]
2007’ OPEL VECTRA C 91 894 грн. (0)

[BMW]


Категорія: Автомобіль | Переглядів: 453 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2019 | Конструктор сайтів - uCoz