П`ятниця, 08.11.2024, 17:37

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 19 » Матеріально-технічне забезпечення (МТО)
22:50
Матеріально-технічне забезпечення (МТО)

Матеріально-технічне забезпечення (МТО)
Автомобільного транспорту являє собою процес постачання автопідприємств рухомим складом, агрегатами, запасними частинами, автомобіль-ними шинами, акумуляторами і матеріалами, необхідними для нормальної їх роботи. Правильна організація МТО грає важ ¬ ву роль у поліпшенні використання автомобілів у вигляді підтримання їх в справному стані.
Рухомий склад. В даний час в країні випускається близько 250 моделей і модифікацій автомобільної техніки (вантажні та легкові автомобілі, автобуси, спе-зованих автомобілі, причепи та напівпричепи) різних марок: ЗІЛ, ГАЗ, МАЗ, КрАЗ, КамАЗ, "Урал", БелАЗ, ЛАЗ , ЛіАЗ, ПАЗ, УАЗ, РАФ, ВАЗ, "Мос ¬ Квич", ЗАЗ і ін
АТП укомплектовані зазвичай кількома моделями автомобіл ¬ лей, і число їх в окремих випадках досягає 20 і більше.
Запасні частини. На їх частку припадає близько 70 ° о номенклатурою ¬ ри виробів і ма-теріалів, споживаних автомобільним транспор ¬ том. Номенклатура запасних частин для вантажних і легкових авто ¬ мобілів, що використовуються в народному господарстві, налічувало понад 15 тис., а для легкових автомобілів населення - близько 10 тис. на іменувань. За-пасном частини діляться на: механічні деталі та вузли, деталі й вузли паливної апар-тури, деталі й вузли електроустаткування ¬ нання і приладів, підшипники кочення, вироби зі скла, гуми, азбесту, повсті і текстилю, пробки, пластмаси, картону та бу ¬ маги.
Номенклатурні зошити, за якими АТП замовляють необ ¬ хідні запасні частини, містять 0,7-0,8 тис. найменувань запас ¬ них частин по кожній моделі автомобіл-ля. Отже, для забез ¬ печення працездатності 7-10 моделей автомобілів, що характе ¬ Терно для середнього АТП, необхідно розташовувати номенклатурою, яка налічує 5-8 тис. найменувань [I].
Автомобільні шини і акумулятори. Ці види технічних виробiв не входити-дят в номенклатуру автомобільних запасних частин, тому їх розподіляють і враховувати-вають окремо.
У країні випускається близько сотні моделей різних покришок н відповідаю-щих їм камер для шин легкових і вантажних авт ¬ білів, автобусів та причепів. Але-менклатуру використовуваних на авто ¬ мобіля акумуляторних батарей налічує більше 10 наймену ¬ ваний.
Паливно-мастильні матеріали. Наявний парк автомобілем використовує близько 60 найменувань ПММ, в тому числі: бензини шес ¬ ти марок (А-66, А-72, А-76, АІ-93, АІ-95, АІ-98); дизельні палива трьох марок (Л , 3, А); два види газоподібного палива (СНД, СПГ);
моторні масла більше 10 марок (М-8Б, М-8В, М-12Г, М-бз/ЮГ та ін); трансмис-Сіон масла більше 10 марок (ТАД-17и, ТАп-15В, ТСп-14гип та ін ); пластичні мастила більше 10 марок (солідол С, солідол Ж, мастило 1-13, Консталін-1, Літол-24, Фіол-1 та ін.)
Технічні рідини. Загальна їх кількість налічує близько 20 найменувань. Залежно від призначення вони поділяються на:
охолодні (антифриз марок 40 і 65, тосоли А-40 і А-65):
гальмівні (БСК, ГТЖ-22М, "Нева"); для гідропод'емних систем (І-22А.І-ЗОА, І-12А, АУ, АМГ-10, МВП); амортнза гірські (АЖ-16.АЖ-12Т, МГП -10); пускові (Хо-лод-Д40, НИИАТ ПЖ-25, "Арк ¬ тика").
Лакофарбові матеріали. Для підтримки належного зовніш ¬ нього вигляду авто-мобілів та захисту пофарбованих поверхонь від кор ¬ розіі застосовуються лакофарбові матеріали (лаки, фарби, грунтовкн, шпаклівки, розчинники і т.д.), що налічують більш сот ¬ ні найменувань.
Технологічне обладнання. Збиральні відра, підйомно-транспортне, мастильно-заправне, діагностичне, ремонтне та інше обладнання, а також спе-ціальний інструмент, применяе ¬ мий при проведенні ТО і ремонту рухомого складу, нараховуючи ¬ ють більше 200 найменувань.
Інші матеріали. Перелік матеріалів, які використовують ¬ ся для задовольнив ренію господарських потреб АТП, також досить великий. Серед них: метали (прутки круглі і шестигранні, листо ¬ вая сталь, дріт, швелери, двотаври і куточки раз-особистих раз ¬ рів, свинець, олово, мідь, припой, сталеві і латунні трубки і т. п.); ре- жущій і міряльний інструмент (свердла, плашки, мітчики, напилки, різці, фрези, розгортки, нековким, штангенциркулі, мікрометри, лінійки, індикатори та ін); електро-технічні матеріали (дроти, електродвигуни, трансформатори, пускати ¬ ли, передо- зберігачі, щити розподільні, лампи розжарювання і денного освітлення і т.д.); москательні товари та хімікати (розчинники і фарби загального призначення, сірчана і соляна кислоти,; клеї, оліфа, шампуні технічні, полірувальна паста і т.д.); ре-монтно-будівельні матеріали (дошки, фанера, цемент, алебастр, | цегла і т.д.); спец-одяг для робітників.
Таким чином, для забезпечення безперебійної роботи автомобільного транспор-ту необхідно мати в наявності декілька тисяч (найменувань різноманітних виробів і матеріалів. Працівникам | МТО, що здійснює постачання АТП, необхідно їх завчасно і в потрібній кількості замовити, вчасно отримати, пра ¬ вильно розподілити і дбайливо зберігати. Саме до цього і зводяться завдання МТО.




[Автомобіль]
Автомобільна промисловість Японії. (0)
[Lexus]
2011’ LEXUS LX 570 SPORT 638 466 грн. (0)
[Автомобіль]
Матеріально-технічне забезпечення (МТО) (0)

[BMW]


Категорія: Автомобіль | Переглядів: 878 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz