Понеділок, 24.06.2019, 18:14

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 14 » Моторне масло
20:29
Моторне масло

Моторне масло, його якість, регулярність заміни, відповідність сорту даному двигуну і конкретним умовам його експлуатації відіграють велику роль у забезпеченні надійної та довговічної роботи двигуна. Масло сприяє створенню стабільної поверхні тертя, зниженню зносу і зменшенню механічних втрат.
       Моторні масла поділяють на два основних види-мінеральні і синтетичні. В'язкість мінеральних масел, одержуваних з нафти, сильно залежить від температури, тому вони вимагають присадок, які швидко руйнуються через високі механічних і теплових навантажень, скорочуючи термін служби масла. Синтетичні масла були створені для авіаційних і гоночних моторів. Їх отримують шляхом хімічного синтезу, чим досягається висока однорідність і стабільність властивостей. Такі масла залишаються рідшими на морозі і густішими в спеку, ніж мінеральні. Ця властивість дозволяє знизити знос деталей і втрати на тертя, що економить паливо. Крім того, синтетичне масло менше згорає в двигуні і служить довше, утворюючи мало відкладень. Єдиний недолік-ціна.
      Вибір моторних масел зараз чи не найширший серед товарів для автомобілів. Часи єдиною на всі випадки «жігульовськой всесезонки» минули, сподіваюся, назавжди. Сьогодні пересічному автомобілістові доступні такі марки масел, про які він знав тільки з рідкісних телевізійних сюжетів про всесвітньо відомих автогонках. Причому ціни на окремі масла вже майже зрівнялися з цінами вітчизняних масел, що викликає, втім ще більше сумнівів. Спробую розвіяти деякі поширені помилки.
      Перше-годяться фірмові масла для вітчизняних моторів, більшість яких було розроблено конструкторами в 70-ті, а то і в 60-ті роки? Без сумніву - ТАК. Назву лише ті, які не годяться однозначно. Це:
      * Масла не призначені для автомобільних моторів (трансмісійні, веретенні та інші, нехай навіть схожі за кольором, запахом і в'язкості)
      * Олії невідповідні якісної характеристиці (російські з літерами А, Б і В у маркуванні, імпортні класом нижче SF)
      * Олії невідповідні сезону в'язкості
      Всі імпортні масла, що мають необхідну маркірування, нашим двигунів підходять і можуть бути сміливо використані в них.
      Є, втім, ще одна помилка: імпортні масла на синтетичній основі нібито агресивні до «нашим» сальників і прокладок з гуми. Це саме помилка. Синтетичні масла лише володіють декілька більшою плинністю, а тому легше просочуються через нещільності у з'єднаннях. Так що текти сальника свідчить не про «агресивності» олії, а про те, що робоча кромка манжети вже грунтовно зношена і незабаром крізь неї потекло б будь-яке масло.
      Вічні синтетичні масла? Ні в якому разі! Термін їх служби лише трохи більше, ніж у мінеральних масел. До речі, швидке потемніння масла свідчить про його хороші миючі властивості.
      Чи обов'язково використовувати промивальне масло або спеціальну миючу добавку при заміні масла? Ні - якщо тільки ви не переходите з мінерального сорти на «синтетику». В інших випадках високі миючі властивості олії практично виключають утворення будь-яких відкладень.
      Купувати масло слід в кількості ~ 5 літрів (для двигунів об'ємом до 2000 см). Найбільш часто масло розлито в каністри ємністю 1, 4, 5л, а також 1 галон (3.75 л).




[Автомобіль]
Матеріально-технічне забезпечення (МТО) (0)
[Chevrolet]
2007’ CHEVROLET LACETTI 77 923 грн. (0)
[Daewoo]
2013’ DAEWOO NEXIA low cost 57 900 грн. (0)

[KIA]


Категорія: Автомобіль | Переглядів: 458 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2019 | Конструктор сайтів - uCoz