Середа, 26.06.2019, 06:38

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 19 » Шини як об'єкт класифікації ОС
22:42
Шини як об'єкт класифікації ОС

Шини як об'єкт класифікації ОС

Відповідно до п. 1 ст. 256 НК РФ: "Амортизируемим майном з метою цієї глави визнаються майно, результати інтелектуальної діяльності та інші об'єкти інтелектуальної власності, які знаходяться у платника податків на праві власності (якщо інше не передбачено цією главою), використовуються ним для отримання прибутку і вартість яких погашається шляхом нарахування амортизації. Амортизируемим майном визнається майно зі строком корисного використання більше 12 місяців і первісною вартістю більше 10 000 рублів ".
При цьому під основними засобами з метою обчислення податку на прибуток розуміється частина майна, що використовується в якості засобів праці для виробництва та реалізації товарів (виконання робіт, надання послуг) або для управління організацією (п. 1 ст. 257 НК РФ).
Згідно зі ст. 258 НК РФ амортизується майно розподіляється по амортизаційних групах відповідно до термінів його корисного використання. Строк корисного використання визначається платником податку самостійно на дату введення в експлуатацію об'єкта амортизується майна відповідно до положень ст. 258 НК РФ і з урахуванням Класифікації основних засобів, затверджуваної Урядом Російської Федерації.
Слід зазначити, що Класифікація основних засобів, що включаються в амортизаційні групи, затверджена Постановою Уряду Російської Федерації від 01.01.2002 N 1, розроблена на підставі Загальноросійського класифікатора основних фондів ОК 013-94 (ОКОФ). А відповідно до ОКОФ об'єктом класифікації основних фондів - транспортних засобів є об'єкт з усіма пристосуваннями і приладдям до нього, в тому числі і з автомобільними шинами. У ОКОФ відсутня окремо такий об'єкт основних фондів, як автомобільні шини.
На відміну від ПБО 6/01 НК РФ не містить таке поняття одиниці обліку основних засобів, як окремий конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій. У зв'язку з чим, враховуючи, що об'єктом класифікації основних фондів відповідно до ОКОФ є автомобіль з автомобільними шинами, автомобільні шини не можуть розглядатися для цілей податкового обліку як самостійний об'єкт основних засобів.
На підставі викладеного автомобільні шини, придбані для цілей заміни зношених шин або для заміни шин залежно від сезону експлуатації, з метою обчислення податку на прибуток не можуть бути кваліфіковані як об'єкти основних засобів, навіть якщо термін їх служби більше 12 місяців і вартість перевищує 10 000 руб.

Визнання витрат

Витрати з придбання автомобільних шин слід кваліфікувати як витрати, пов'язані з виробництвом і реалізацією, а саме на підставі пп. 2 п. 1 ст. 253 НК РФ як "витрати на утримання та експлуатацію, ремонт і технічне обслуговування основних засобів та іншого майна, а також на підтримку їх в справному (актуальному) стані".
Якщо відбувається заміна зношених шин, то витрати кваліфікують як ремонт основних засобів (автомобіля) і визнають їх для цілей обчислення податку на прибуток у порядку, передбаченому п. 1 ст. 260 НК РФ, у тому звітному (податковому) періоді, в якому вони були здійснені, в розмірі фактичних витрат (за винятком випадків створення резерву майбутніх витрат на ремонт).
Якщо відбувається сезонна заміна шин, то витрати організації можна розглядати як витрати на утримання та експлуатацію основних засобів і враховувати їх як матеріальні витрати за пп. 2 п. 1 ст. 254 НК РФ: "на придбання матеріалів, використовуваних: <...> на інші виробничі та господарські потреби (проведення випробувань, контролю, утримання, експлуатацію основних засобів та інші подібні цілі)". Датою здійснення матеріальних витрат у частині матеріалів визнається дата їх передачі у виробництво (п. 2 ст. 272 ​​НК РФ).
Таким чином, вартість автомобільних шин у разі сезонної заміни підлягає визнанню у витратах в момент їх установки на автомобіль.
Витрати, пов'язані з придбанням автомобільних шин, слід кваліфікувати як витрати, пов'язані з ремонтом автомобілів (у разі заміни зношених шин), або як витрати, пов'язані з утриманням та експлуатацією автомобілів (у разі заміни незношених сезонних шин). Вартість автомобільних шин підлягає визнанню у витратах в момент їх установки на автомобіль.

Повернення сезонних шин на склад

Податкові органи передачу на склад незношених сезонних шин (після їх зняття з автомобіля) кваліфікують як отримання зворотних відходів (п. 6 ст. 254 НК РФ). Це призводить до того, що на отримані при поверненні сезонні шини на склад необхідно зменшити матеріальні витрати в порядку, передбаченому п. 6 ст. 254 НК РФ.
На думку автора, шини, які повертаються на склад після сезонної експлуатації, не відповідають визначенню зворотних відходів, даним у п. 6 ст. 254 НК РФ, де зазначено також, що не належать до зворотних відходів залишки матеріально-виробничих запасів, які у відповідності з технологічним процесом передаються в інші підрозділи як повноцінний сировини (матеріалів) для виробництва інших видів товарів (робіт, послуг), а також попутна (сполучена) продукція, що отримується в результаті здійснення технологічного процесу ". Важливо в даному випадку те, що залишки не можуть бути визнані зворотніми відходами в цілях оподаткування, якщо вони можуть бути використані в якості повноцінних матеріалів для виробництва інших товарів (робіт, послуг) . Так, для зворотних відходів характерні такі ознаки:
це залишки сировини (матеріалів), напівфабрикатів, теплоносіїв та інших матеріальних ресурсів;
вони утворилися в процесі виробництва товарів (виконання робіт, надання послуг);
вони частково втратили споживчі якості вихідних ресурсів (хімічні або фізичні властивості);
використовуються з підвищеними витратами (зниженим виходом продукції) або не за прямим призначенням.
Що можна розуміти під залишками? Якщо звернутися до тлумачного словника російської мови, то головною характеристикою залишків є їх залишкове походження. Їх можна класифікувати наступним чином:
залишки, які утворилися в процесі виробництва (наприклад, металева стружка при різанні металу). Іншими словами, залишки не можуть бути повноцінною сировиною (матеріалом) для виробництва даного виду товарів (робіт, послуг), а враховуючи положення п. 6 ст. 254 НК РФ, і повноцінною сировиною (матеріалом) для виробництва іншого виду товарів (робіт, послуг);
невитрачені ресурси, які призначалися для виробництва чого-небудь, але не були використані (залишилися).
Порядок обліку для цілей оподаткування залишків - невитрачених ресурсів, регулюється п. 5 ст. 254 НК РФ: "Сума матеріальних витрат поточного місяця зменшується на вартість залишків матеріально-виробничих запасів, переданих у виробництво, але не використаних у виробництві на кінець місяця. Оцінка таких матеріально-виробничих запасів повинна відповідати їх оцінці при списанні", а не п. 6 ст. 254 НК РФ.
Таким чином, з метою застосування п. 6 ст. 254 НК РФ слід розглядати тільки залишки, які утворилися в процесі виробництва.
На думку автора, зняті з автомобіля сезонні шини (які в наступний сезон знову будуть встановлені на автомобіль), не володіють поруч передбачених п. 6 ст. 254 НК РФ ознак зворотних відходів:
для таких шин під участю у виробничому процесі слід розуміти час, протягом якого вони підлягають експлуатації до досягнення нормативного пробігу;
щодо зазначених шин також не виконується і умова про те, що при подальшій установці на автомобіль вони використовуватимуться з підвищеними витратами (зниженим виходом продукції), оскільки їх установка в наступні сезони не приведе до появи додаткових витрат (а також не буде сполучена і з зниженим виходом продукції);
шини в якості "повноцінного матеріалу" можуть бути використані у виробництві товарів (робіт, послуг).




[Автомобіль]
Географія автомобільного транспорту (0)
[Автомобіль]
Технічне обслуговування системи змащування (0)
[Mitsubishi]
2008’ MITSUBISHI PAJERO SPORT 159 860 грн. (0)

[BMW]
[KIA]


Категорія: Автомобіль | Переглядів: 422 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2019 | Конструктор сайтів - uCoz