Понеділок, 26.08.2019, 07:46

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 19 » СИСТЕМА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ МАШИН
22:44
СИСТЕМА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ МАШИН

СИСТЕМА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ МАШИН
Щоб забезпечити працездатність автомобіля протягом усього періоду експлуатації, необхідно періодично підтримувати його технічний стан комплек-сом технічних впливів, які залежно від призначення і характеру можна розділити на дві групи: впливу, спрямовані на підтримку агрегатів, механізмів і вузлів автомобіля в працездатному стані протягом найбільшого періоду експлуатації; впливу, спрямовані на відновлення втраченої працездатності агрегатів, механізмів і вузлів автомобіля.
Комплекс заходів першої групи складає систему техні ¬ тичного обслугову-вання і носить профілактичний характер, а другий - систему відновлення (ремонту).
Технічне обслуговування. У нас в країні прийнята планово-предуп ¬ редітельная система технічного обслуговування і ремонту автомобіл ¬ лей. Сутність цієї системи з-варто в тому, що технічне обслуговування ¬ вання здійснюється за планом, а ремонт - по по-требності.
Принципові основи планово-попереджувальної системи технічного об-слуговування та ремонту автомобілів встановлені дей ¬ ціалу Положенням про техниче-ському обслуговуванні та ремонті під ¬ рухомого складу автомобільного транспорту.
Технічне обслуговування включає наступні види робіт: збирально-мийні, контрольно-діагностичні, кріпильні, мастильні, заправні, регулювальні, електротехнічне та інші роботи, що виконуються, як правило, без розбирання агрегатів і зняття з автомо ¬ мобіля окремих вузлів і механізмів. Якщо при технічному обслуговуючи-панії не можна переконатися у повній справності окремих вузлів, то їх слід знімати з автомобіля для контролю на спеціальних стендах і приладах.
За періодичністю, переліком і трудомісткістю виконуваних робіт технічне об-слуговування згідно з чинним Положенням підрозділяється на такі види: щоденне (ЕО), перше (ТО-1), друге (ТО-2) і сезонне (СО) технічні обслуговуючи-ня.
Положенням передбачається два види ремонту автомобілів та її агрегатів: поточний ремонт (ТР), що виконується в автотранспортних підприємствах, і капітальний ремонт (КР), що виконується на специали ¬ зований підприємствах.
Кожен вид технічного обслуговування (ТО) включає суворо встановлений перелік (номенклатуру) робіт (операцій), які повинні бути виконані. Ці опера-ції діляться на дві складові частини контрольну і виконавську.
Контрольна частина (діагностична) операцій ТО є зобо ¬ тельной, а ис-полнітельская частина виконується за потребою. Це значно скорочує матері-альні і трудові витрати при ТО рухомого складу.
Діагностика є частиною технологічного процесу технічного обслугову-вання (ТО) і поточного ремонту (ТР) автомобілів, забезпечуючи одержання вихідної ін-формації про технічний стан автомобіля. Діагностика автомобілів характеризу-ється призначенням і місцем у технологічному процесі технічного обслуговування і ремонту.
Щоденне технічне обслуговування (ЄВ) виконується щоденних ¬ але після віз-обертання автомобіля з лінії в межсменное час і включає: контрольно-оглядової роботи щодо механізмів і систем, що забезпечує безпеку руху, а також ку-покликом, кабіні, при ¬ борам освітлення; збирально -мийні та сушильно-обтиральні операція, а також дозаправку автомобіля паливом, маслом, стисненим повітрям і охолоджувальною рідиною. Мийка автомобіля здійснюється за потреби в залежності від погод-них, кліматичних умов і санітарних вимог, а також від вимог, пред'яв-ляем до зовнішнього вигляду автомобіля.
Перше технічне обслуговування (ТО-1) полягає в зовнішньому технічному огляді всього автомобіля та виконанні у встановленому обсязі контрольно-діагностичних, кріпильних, регулювальних, мастильних, електротехнічних і запра-вальних робіт з перевіркою рабо ¬ та двигуна, рульового управління, гальм та інших механізмів . Комплекс діагностичних робіт (Д-1), що виконується при або перед ТО-1, служить для діагностування механізмів і систем, що забезпечують безпеку дви-вання автомобіля.
Проводиться ТО-1 в межсменное час, періодично через встановлені інтер-вали по пробігу і має забезпечити безвідмовну роботу агрегатів, механізмів і систем автомобіля в межах встановленої періодичності.
Поглиблене діагностування Д-2 проводять за 1 -2 дні до ТО-2 для того, щоб забезпечити інформацією зону ТО-2 про майбутній обсязі робіт, а при виявленні великого обсягу поточного ремонту заздалегідь переадресувати автомобіль до зони поточного ремонту.
Друге технічне обслуговування (ТО-2) включає виконання у встановленому обсязі кріпильних, регулювальних, мастильних та інших робіт, а також перевірку дії агрегатів, механізмів і приладів у процесі роботи. Проводиться ТО-2 зі зняттям автомобіля на 1-2 дні з експлуатації.
На АТП Д-1 і Д-2 об'єднують на одній ділянці з використанням комбінований-них стаціонарних стендів. На великих АТП і на базах централізованого обслуговуючи-ня всі засоби діагностування цін ¬ трализующие і оптимально автоматизують.
Визначення місця діагностики в технологічному процесі техніч ¬ тичного обслугову-вання та ремонті автомобілів дозволяє сформулювати ¬ вати та основні вимоги до її засобам. Для діагностики Д-1 механізмів, що забезпечують безпеку руху, потрібні швид ¬ тродействующіе автоматизовані засоби для діагностування тор-мозной механізмів і рульового управління.
Для діагностування автомобіля в цілому (Д-2) та її агрегатів необхідні стін-ди з біговими барабанами для визначення потужних і економічних показників, а також стану систем і агрегатів ¬ тів, максимально наближають умови їх діагности-вання до умо ¬ виям роботи автомобіля. Для діагностики, поєднаної з технічни ¬ ким обслуговуванням і ремонтом, повинні використовуватися пересувні й переносні диагно-стические засоби та прилади.
Сезонне технічне обслуговування (СО) проводиться 2 рази на годи є підготовкою рухомого складу до експлуатації в холодну і теплу пори року. От-дельно СО рекомендується проводити для рухомого складу, що працює в зоні холод-ного клімату. Для інших кліматичних зон ЗІ поєднується з ТО-2 при відповідному ¬ ющем збільшенні трудомісткості основного виду обслуговування.
Поточний ремонт (ТР) здійснюється в автотранспортних підпри ¬ ятиях або на станціях технічного обслуговування і полягає в усуненні дрібних несправностей і відмов автомобіля, сприяючи виконанню встановлених норм пробігу автомобіля до капітального ремонту.
Мета діагностування при поточному ремонті полягає у виявлення відмови або несправності та встановлення найбільш ефективного способу їх усунення: на місці, зі зняттям вузла чи агрегатів з повним або частковим розбиранням їх або регулюванням. Поточний ремонт полягає у проведенні розбірно-складальних, слюсарних, зварювальних та інших робіт, а також заміни деталей в агрегатах (крім базових) і окремих вузлів і агрегатів в автомобілі (причепі, напівпричепі), що вимагають відповідно поточного або ка ¬ монт.
Пої поточному ремонті агрегати на автомобілі міняють тільки в тому випадку якщо час ремонту агрегату перевищує час, необхідний для його заміни.
Капітальний ремонт (КР) автомобілів, агрегатів і вузлів виконується ¬ ється на спе-зованих ремонтних підприємствах, заводах, мас ¬ терських. Він передбачає відновлення працездатності авто ¬ мобілів і агрегатів для забезпечення їх пробігу до наступного капітального ремонту або списання їх, але не менше ніж при 80% їх про-бігу від норм пробігу для нових автомобілів і агрегатів.
При капітальному ремонті автомобіля або агрегату виконується його повна раз-розбирання на вузли та деталі, які потім ремонтують або замінюють. Після укомплектова-ня деталями агрегати збирають, досл ¬ ють і направляють на складання автомобіля. При знеособленому методі ремонту автомобіль збирають з раніше відремонтованих агрега-тов.
Легкові автомобілі та автобуси направляють в капітальний ре ¬ монт, якщо необхідний капітальний ремонт його кузова. Вантажні авто ¬ мобілі направляють в капітальний ремонт, якщо необхідний капітальний ремонт рами, кабіни, а також капітальний ремонт не менше трьох основних агрегатів.
За свій термін служби повнокомплектних автомобіль піддається, як правило, одному капітальному ремонту.
Мета діагностування при капітальному ремонті - перевірка якост ¬ тва ремонту.




[BMW]
1995’ BMW 320I Touring 53 145 грн. (0)
[Lexus]
2004’ LEXUS LS 430 117 845 грн. (0)
[Автомобіль]
Технічне обслуговування системи змащування (0)

[BMW]


Категорія: Автомобіль | Переглядів: 277 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2019 | Конструктор сайтів - uCoz