Понеділок, 20.05.2019, 21:50

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 19 » Технічне обслуговування системи змащування
22:46
Технічне обслуговування системи змащування

Технічне обслуговування системи змащування
Робота системи змащування визначає надійність і довговічність двигуна, в якому всі основні труться пари змащуються під тиском. У процесі роботи двигуна якість картерного масла погіршується, а кількість його зменшується в резуль-Таті чаду і втрат масла через нещільність в системі мастила.
Погіршення якості олії під час роботи двигуна відбувається через розріджений-ня його паливом, забруднення механічними Прима ¬ ми і окислення, а також через сра-бативанія присадок, що додають маслу найкращі властивості.
Розрідження паливом мастила призводить до підвищеного зносу деталей двигуна. У картер двигуна паливо потрапляє при значитель ¬ ном зносі циліндропоршневої групи, непрацюючої свічці або форсунці, розриві діафрагми паливного насоса. Попадання охолодні ¬ ющей рідини в систему змащування можливо в результаті порушення ¬ ня герметичності прокладки головки циліндрів або кілець ущільнювачів гільз циліндрів.
Наявність води в олії викликає інтенсивне зношування деталей двигуна. Усувається втрата герметичності за рахунок заміни ущільнювачів ¬ тільних кілець або прокладок. При різкому падінні тиску в системі змащування (пошкодження масляної магістралі або приводу олійно ¬ го насоса) двигун необхідно зупинити.
При ЄВ перевіряють оглядом герметичність системи змащування та її сполук. Контролюють рівень масла в картері двигуна масломірного щупом. При необхідності доливають масло до верхньої позначки. Контролюють тиск масла в системі при пуску двигуна і в процесі роботи автомобіля.
При ТО-1 перевіряють кріплення мастилопроводів і приладів систе ¬ ми змазування. При ослабленні кріплень гайки і болти підтягуючи ¬ ють. Відстій з фільтрів зливають на прогрітому двигуні.
При ТО-2 заміняють масло в картері двигуна. Після зливу відпрацьованого ¬ тавшіе масла рекомендується промити систему з використанням спе ¬ ціальної установки і промивоч-ного масла. Промивати можна також маловязким веретенним маслом, сумішшю олії з ді-дизельного пального або промивної рідиною, що з 90% уайт-спіриту та 10% ацетону. Для цього в картер заливають промивну рідину в обсязі, рівному половині ємності системи змащування, двигун пускають і дають йому пропрацювати 4-5 хв на по-щення частоті обертання (800-1000 об. | Хв) холостого ходу, потім промивальну жид-кістка зливають і т свіже масло.
Фільтруючий елемент фільтра тонкого очищення замінюють при зміна в двигуні. Перед зміною необхідно злити з корпусу у відстій. Вийнявши фільтруючий елемент, промивають внутрішність корпусу гасом і протирають його ганчірочками насухо. грубої очі-стки знімають, ретельно промивають у гасі ой щіткою і продувають стисненим повіт-хом. 1рают і очищають центрифугу. Перед установкою кожуха провернути чи обертається центрифуга від руки. Після остаточної перевіряють роботу центрифуги по загасання обертання (вона зупинитися через 2-3 хв після зупинки двигуна). Заміні масла про-вірячи систему вентиляції картера, кріплення деталей і відсутність відкладень в трубках і на клапанах.



[KIA]

[Mitsubishi]
2000’ MITSUBISHI PAJERO WAGON 98 314 грн. (0)
[Daewoo]
2005’ DAEWOO LANOS 38 749 грн. (0)
[Автомобіль]
Технічне обслуговування агрегатів трансмісії. (0)

[BMW]


Категорія: Автомобіль | Переглядів: 433 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2019 | Конструктор сайтів - uCoz