Тих обслуговування приладів електрообладнання.
При ЄВ перед виїздом на лінію перевіряють дію зовнішніх світлових приладів включенням і вимиканням їх, а також роботу приладів сигналізації. Включивши запалювання і пустивши двигун, переконуються в справності контрольних приладів, наявності заряд ¬ ки генератора. При ТО-1 очищають поверхню акумуляторних батарей, про ¬ тірая її ганчіркою, змоченою в 10%-ном розчині нашатирного спір та чи двууглекислой соди, прочищаючи-ють вентиляційні отвори. Клеми за наявності їх окислення зачищають металевою щіткою або шабером. Після приєднання проводів клеми сма ¬ ють технічним вазеліном. Рівень електроліту в акумуляторної батареї повинен бути на 10-15 мм вище пластин. Перевіряють рівень скляною трубкою з поділками діаметром 3-5 мм. Для цього трубку опускають в наливне отвір акумулятора до упору в запобіжний щиток, закривають торець трубки пальцем і виймають її. Висота стовпчика електроліту в трубці відповідає його рівню над пластинами. При необхідності доливають дистильовану воду до рівня. Кріплення генератора, стартера, акумулятора в гнізді, прерії ¬ вача - розподіли-теля та інших приладів електрообладнання перевіряють за допомогою гайкових ключів. Ослаблені кріплення підтягують. Змащують підшипник валика переривника-розподільника кон ¬ сістентной смаз-кою Литол-24, повертаючи кришку колпачковой маслянки на 1/2 обороту. Вісь важеля рухомого контакту прерії ¬ вача і гніт кулачковою муфти змазують однією-двома крапля ¬ ми олії для двигуна. Втулку кулачковою муфти змазують трьома-чотирма кап-лями масла для двигуна. При ТО-2 весь комплекс діагностичних і регулювальних робіт по приладах електрообладнання проводять на посту поглибленої діагностики Д-2 перед планової постановкою автомобіля в ТО-2. Нижче проводяться технологічні операції ТО-2 елек-трооборудо ¬ вання автомобіля, що не входять в обсяг діагностичних робіт, але виконувати-мі за висновком діагностування Д-2. При виконанні демонтажно-монтажних робіт, пов'язаних із зняттям та установ-кою переривника-розподільника, перевіряють і регулюють переривач-розподільник і первинну уста ¬ новку запалювання. Перевірка і регулювання переривника-розподільника перед ус ¬ тановки на двига-тель полягає в наступному. Зовнішню по ¬ верхность переривника-розподільника ретельно очищають, а внут ¬ реннюю поверхню кришки розподільника, розносну пла-стину (ротор) та контакти переривника протирають замшею, змоченою чистим бензином. Обгорілі контакти переривника зачищають абразивною пластиною або надфілем. По-сле зачистки контакти продувають стисненим повітрям і промивають бензином. При біль-шом зносі контаков замінюють.
|