Вівторок, 19.03.2024, 13:13

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 19 » Технічне обслуговування несучих систем і шин
22:49
Технічне обслуговування несучих систем і шин

Технічне обслуговування несучих систем і шин
У процесі експлуатації автомобіля, особливо у важких дорож ¬ них умовах, поздовжні і поперечні балки рами піддаються вигину, у них з'являються злами, тріщини, слабшають заклепкові і болтові з'єднання. У передньому мосту прогинає-ся, а іноді і скручується балка осі, зношуються підшипники та їх гнізда в маточинах коліс, зношуються шкворни та їх втулки, розробляються отвори в дисках під шпильки кріплення коліс до маточини, втрачається пружність ресор і пружин підвіски легкових автомобіл ¬ лей , ресорні листи ламаються, деформуються обода, пошкоджують ¬ ються шини, зношуються і руйнуються покришки (тріщини, проколи). У легкових автомобілів можуть мати місце деформації штанг стабілізаторів поперечної стійкості, відмова в роботі амортизаторів та ін У результаті зазначених несправностей вимі ¬ няются кути установки передніх коліс (кути нахилу шкворнів, сходження і розвал коліс, співвідношення кутів при повороті), за ¬ трудняется управління автомобілем, підвищується знос шин і уве ¬ личивается витрата палива через підвищення опору руху ¬ ня автомобіля.
Руйнування покришок в експлуатації відбувається внаслідок підвищеного або зниженого проти норми тиску повітря в шинах. Знижений тиск викликає підвищену деформацію шини і перенапруження матеріалів покришки, збільшення внут ¬ рішнього тертя і теплотворення в шині, в результаті чого нитки каркаса Відшаровуючись-ються від гуми, перетираються і рвуться. Чрезмер ¬ ве тиск повітря в шині зменшує її деформацію і площа контакту з дорогою, що підвищує напругу ниток каркаса і питомий тиск шини на дорогу. Це призводить до передчасних ¬ ному руйнуванню каркасу і інтенсивного зносу протектора.
Передчасний знос і руйнування шин відбуваються також при підвищенні максимально допустимих навантажень, дія яких на шину аналогічно дії по-Ніжен тиску. Можливі й механічні ушкодження шин при русі по поганих дорогах з несправними ресорами при перевантаженні автомобіля, що викликає дотик шин і кузова. При недостатньому тиску повітря в здвоїв ¬ енних шинах зменшується зазор між ними, що при збільшенні навантаження і деформації шин призводить до взаємного їх торкання і
стирання бічних поверхонь. Камери руйнуються через ін ¬ тенсівних на-нагрівання і проколів.
Діагностування і технічне обслуговування несучих систем полягає в систематичній перевірці зазорів у шкворневих со ¬ єднання, люфту підшипників сту-Піц коліс, оцінці стану рес ¬ смітної підвіски і амортизаторів, болтових заклепоч-них соеди ¬ нений рами, визначенні кутів установки керованих коліс, огляді дисків і перевірці їх кріплення до маточини, вимірі тиску | повітря в шинах і балансуванню коліс.
При ЄВ оглядають стан ресор, перевіряють кріплення хомутиков, центро-вого болта, ресорних пальців і драбин. Оглядають колеса і шини. Виявлені несправності усувають.
 При ТО-1 перевіряють кріплення і при необхідності підтягуючи ¬ ють хомутики, драбини, пальці ресор, гайки коліс та інші дета ¬ ли підвіски.




[KIA]
2008’ KIA CEE'D 91 894 грн. (0)
[Fiat]
2012’ FIAT 500 Lounge 119 900 грн. (0)
[Автомобіль]
Винахід першого автомобіля (0)

[KIA]
[BMW]


Категорія: Автомобіль | Переглядів: 864 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz