Понеділок, 25.11.2024, 19:42

Вітаю Вас Гість

Купити машину


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 19 » Технічне обслуговування системи охолодження двигуна
22:46
Технічне обслуговування системи охолодження двигуна

Технічне обслуговування системи охолодження двигуна
Система охолодження двигуна забезпечує його роботу в оптималь ¬ ном темпера-турном режимі, рівному 85-90 ° С, при різних умовах експлуатації.
Характерними несправностями системи охолодження є підтікання і не-достатня ефективність охолодження двигуна. Перше відбувається через пошкодження шлангів їх сполук, саль ¬ ника водяного насоса, псування прокладок, тріщин, а друге - через 'Пробуксовки ременя вентилятора або його обриву, поломок водяного насоса, несправності термостата, внутрішнього або зовнішнього загряз ¬ нання радіатора, в результаті утворення накипу.
Ознаками несправності системи охолодження служить перегрів Двигуна і за-кіпаніе охолоджуючої рідини в радіаторі, якщо вони 1йс є результатом трива-котельної і великого навантаження двигуна або неправильне регулювання системи запалю-ня або системи харчування.
Діагностування системи охолодження двигуна полягає у визначенні її теплового стану і герметичності, перевірці натя ¬ вання ременя вентилятора і роботи термостата. Різниця температур між верхнім і нижнім бачками радіатора при пів-ністю прогрітій системі охолодження повинна бути в межах 8-12 ° С. Герметичність системи контролюють на холодному двигуні. Текти охолоджуючої рідини може бути виявлена ​​по слідах підтікань через сальник рідинного насоса, в місцях сполуки патрубків і т.д. Герметич ¬ ність перевіряють під тиском 0,06 МПа.
Натяг ременя 1 приводу вен ¬ тілятора або рідинного насоса (рис. 4.5) прове-ряют виміром про ¬ гиба ременя при натисканні посереди ¬ не між шківами із зусиллям при-мірно 30-40 Н. Прогин повинен бути в межах 8-14 мм.
 
Рис. Перевірка і регулювання ременів приводу рідинного насоса, компресора, генератора і насоса гідропідсилювача

Роботу термостата перевіряють при сповільненому прогріванні двига ¬ теля після пуску або, навпаки, при швидкому його прогріві і перегрів у процесі роботи. Знятий термос-тат занурюють у подогреваемую ван ¬ ну з водою, контролюючи температу ¬ ру термометром. Момент початку і кінця відкриття клапана повинен
Рис. 4.5. Перевірка і регулювання ременів приводу рідинного насоса, Компресор функціонує, генератора і насоса гідропідсилювача
відбуватися відповідно при температурах 65-70 і 80-85'С. Неис ¬ правних тер-мостат замінюють.
При ЄВ перевіряють герметичність системи охолодження ретельним оглядом всіх з'єднань. При необхідності підтягують з'єднання. Рівень рідини в ра-діаторе повинен бути на 20-30 мм, нижче верхньої кромки заливної горловини. За необхідності рідина доливають.
При ТО-1, виконуючи збирально-мийні роботи, ретельно промис ¬ вають двигун, видаляючи бруд і масляні плями з його поверхні, промивають радіатор сильним струменем, направивши її з підкапотного простору через радіатор назовні. Перевіряють натяг ременів вентилятора і водяного насоса і при необхідності регулюють, використовуючи точки 2 регулювання, передбачені конструкцією данно ¬ го автомобіля. Перевіряють роботу парового і повітряного клапанів, пробки радіатора. Змащують підшипники водяного насоса і шківа вентиля торного устрою (у двігателейЯМЗ-236і ГАЗ-53А). Прове ¬ ряют дію жалюзі радіатора і його привід.
При ТО-2 підтягують кріплення гайки маточини шківа вентилятора. Перевіряють роботу датчика і покажчика температури охолоджуючої рідини. Перевіряють роботу гід-ромуфти або електромуфти включе ¬ ня вентилятора.
При СО (через 40-60 тис. км пробігу) для видалення шламу систему охолодження промивають струменем води під тиском 0,15-0,2 МПа (при знятому термостаті) роздільно (спочатку сорочку охолодження, а потім радіатор) в напрямку, зворотному циркуляції охолоджуючої жидкос ¬ ти. Промивку виконують до появи чистої води.
Для видалення накипу, що приводить до зниження потужності двигуна, збільшення витрати палива (на 5-6%), виникненню детонації інтенсивному зносу деталей ци-ліндропоршневой групи, систему охолодження промивають різними розчинами. Найбільш ефективним є розчин соляної кислоти з інгібітором, змочувачем і піногасником. Розчин заливають в систему охолодження, пускають двигун і прогрі-вають розчин до температури 60 ° С (термостат повинен вити знятий). Через 10-15 хв. рас-твор зливають, а систему промивають гарячою водою.
Зливні краники прочищають м'якої дротом.
Для зменшення утворення накипу в системі охолодження необ ¬ хідно вико-ти воду малої жорсткості. Пом'якшення води можна Забезпечити попередніми киплячо чением, додаванням соди, вапна або пропускаючи її через магнітні фільтри, а також додаванням у воду різних антинакипинов.
  Найбільш небезпечно у зимовий час розморожування системи охолодження. Для по-височини надійності роботи системи застосовують антифризи (рідини з низькою температури замерзання - мінус 40 ° С). У антифризу більше коефіцієнт об'ємного роз-ренію, тому наповнювати систему треба на 90-95% (якщо немає розширювального бачка).



[BMW]

[KIA]
2012’ KIA SORENTO CRDI 207 731 грн. (0)
[Mazda]
2008’ MAZDA 6 167 853 грн. (0)
[Fiat]
2012’ FIAT PUNTO Pop 103 900 грн. (0)



Категорія: Автомобіль | Переглядів: 783 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright //kupyty-mashynu.at.ua © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz